Terug naar de homepagina
Operations Manager

Functieomschrijving

  • Als echte people manager bepaal je doelstellingen en ontwikkelingsplannen voor de Team Coaches en hun team
  • Je dompelt jezelf onder in de processen en procedures van de opdrachtgevers en denkt voortdurend mee met zowel de klant als Callexcell om deze te optimaliseren
  • Je vertaalt de klantwensen op een gestructureerde manier naar de operaties
  • Je volgt dmv de juiste KPI’s op of de gewenste resultaten behaald worden en stuurt bij waar nodig zowel op vlak van performance als processen
  • Je zit maandelijkse met je klanten samen om een stand van zaken te communiceren
  • Je bent nauw betrokken in de kwaliteitsopvolging
  • Je kan lange termijn visie en planning omzetten in concrete objectieven

Profielomschrijving

  • Je hebt een hogere opleiding genoten of gelijkwaardig door ervaring
  • Je hebt minimum 3 jaar operationele ervaring in een leidinggevende functie binnen contact center, sales of customer services
  • Je bent een gedreven, ondernemend, resultaatsgericht en analytisch persoon die zelfstandig kan werken en zin heeft voor initiatief
  • Je hebt sterke people management vaardigheden
  • Je bent commercieel ingesteld en klantgericht
  • Je beschikt over een uitstekende talenkennis Nederlands, Frans en Engels
  • Je hebt een zeer goede kennis van MS Office (Excel, Word)

Aanbod

We bieden je een functie met onmiddellijke indiensttreding waar ruimte is voor persoonlijke groei en ontwikkeling. Je komt terecht in een jong, dynamisch bedrijf met een open bedrijfscultuur waarin dialoog en persoonlijke aanpak centraal staan. Wij bieden je een competitief salaris met een uitgebreid pakket aan extralegale voordelen. Callexcell bevindt zich in een bloeiend commercieel centrum met fitness, kapper, brasserie, winkels, ... gelegen in een filevrije omgeving.

Keywords

Solliciteer voor deze vacature